Regulamin

Strona główna - Regulamin

R E G U L A M I N
korzystania ze sklepu internetowego naanaawood.pl

§ 1
Definicje

  1. Administrator danych – wskazany w § 2 pkt 4 niniejszego Regulaminu podmiot decydujący o celach i sposobach przetwarzania danych osobowych.
  2. Klient, Kupujący – podmiot, tj. osoba fizyczna, firma lub instytucja, który spełnia warunki regulaminu i wyraził chęć korzystania z usług sklepu naanaawood.pl, a w szczególności który dokonuje Rejestracji swojej osoby w sklepie.
  3. Kupujący, Składający Zamówienie, Użytkownik – zarówno Klient jak i Konsument, który w oparciu o czynności techniczne sklepu przyjął ofertę sprzedaży towaru lub złożył zamówienie wykonania określonej usługi.
  4. Konto – osobisty panel administracyjno-informacyjny Kupującego, tworzony automatycznie w wyniku prawidłowej rejestracji gdzie gromadzone oraz przechowywane są dane na temat działalności użytkownika w ramach sklepu, a w szczególności na temat złożonych przez niego zamówień oraz podanych przy rejestracji danych osobowych.
  5. Koszyk – narzędzie systemowe ułatwiające Kupującemu dokonywanie zakupów w sklepie umożliwiające gromadzenie wybranych ofert lub złożonych zamówień w jednym miejscu oraz podgląd wartości zakupów. Koszyk tworzony jest automatycznie w wyniku „kliknięcia” opcji „Dodaj do koszyka” przynajmniej jednego towaru. Wybranie opcji „Dodaj do koszyka” nie stanowi przyjęcia oferty, ani potwierdzenia jej otrzymania i nie jest wiążące ani dla Kupującego ani dla Sprzedającego. W koszyku Kupujący ma możliwość zweryfikowania treści Zamówienia tj. informacja wskazująca użytkownikowi jaka będzie treść umowy, zawartej w wyniku przyjęcia oferty. Zamówienie w szczególności wskazuje Kupującemu jakie są zasady i terminy płatności, zasady i koszty transportu towaru, oraz okresy realizacji zamówienia. Ponadto Zamówienie może zawierać inne postanowienia. W zależności od rodzaju oferty, w Zamówieniu użytkownik może mieć prawo do ustalenia formy płatności oraz ustalenia zasad i kosztów transportu.
  6. Kodeks Cywilny – Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.);
  7. https://naanaawood.pl/- sklep prowadzony przez „Naanaa wood Magda Bielenda, Dominika Szydełko S.C.”, NIP 5170413531, REGON  388098194, zorganizowany jako sklep internetowy, w ramach którego po spełnieniu warunków przewidzianych przez regulamin, użytkownicy otrzymują możliwość zawierania umów sprzedaży towarów. W dalszej części regulaminu naanaawood.pl nazywany będzie również „sklepem”.
  8. Oferta – skierowana przez naanaawood.pl, do wszystkich użytkowników serwisu naanaawood.pl, oferta zawarcia umowy sprzedaży określonego w niej towaru, za określoną cenę, regulowana treścią art. 66-70 kodeksu cywilnego. Oferta może zawierać dodatkowe postanowienia dotyczące przyszłej umowy, w szczególności dotyczące zasad płatności, zasad ponoszenia kosztów transportu towaru oraz terminu realizacji zamówienia.
  9. Przyjęcie oferty – podjęte przez Kupującego czynności techniczne polegające na zaakceptowaniu treści oferty (jej przyjęciu), rodzące skutki w postaci zawarcia umowy sprzedaży pomiędzy Sprzedającym (Oferentem) i Kupującym (Oblatem). Czynności techniczne prowadzące do przyjęcia oferty polegają na potwierdzeniu przez kupującego otrzymania oferty – „kliknięcie” na prawidłowo wypełnionym formularzu zamówienia, opcji „Złóż zamówienie”, w wyniku czego, na wskazany w formularzu zamówienia lub Koncie – adres poczty elektronicznej – wysłana zostanie wiadomość e-mail, informująca Kupującego o dokonanym zamówieniu. Kupujący na adres poczty elektronicznej otrzyma również linki, z których będzie mógł skorzystać w sytuacji kiedy będzie chciał anulować zamówienie lub dokonać zmiany w zamówieniu. W wyjątkowych przypadkach – gdy brak informacji na temat dostępności produktu Kupujący otrzyma zwrotny e-mail z prośbą o oczekiwanie na ustalenie czy dany towar jest dostępny oraz jak będą kształtowały się koszty transportu.
  10. Personalizacja tablicy – dotyczy jedynie średnich i dużych tablic. Każdorazowo opcja wykonania personalizacji będzie zastrzeżona w opisie danego produktu. Personalizacja polega na dodaniu do tablicy drewnianych liter (imienia dziecka). Tekst wpisuje się w polu „personalizacja” umieszczonym pod Towarem.
  11. Rejestracja – Klient w wyniku poprawnego zarejestrowania, uzyskuje własne Konto oraz uprawniony jest za pomocą czynności technicznych do składania oświadczeń woli Sprzedającemu, o przyjęciu złożonej przez niego w ramach sklepu oferty sprzedaży.
  12. Regulamin– niniejszy Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach Sklepu internetowego naanaawood.pl;
  13. Sprzedawca – Magda Bielenda, Dominika Szydełko, prowadzące spółkę cywilną pod firmą „Naanaa wood Magda Bielenda, Dominika Szydełko S.C.”, NIP 5170413531, REGON  388098194
  14. Towar – rzecz, usługa lub produkt, które mogą być przedmiotem umowy, a wskazane w sklepie internetowym naanaawood.pl.
  15. Umowa sprzedaży– umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy Magda Bielenda, Dominika Szydełko, prowadzącymi spółkę cywilną pod firmą „Naanaa wood Magda Bielenda, Dominika Szydełko S.C.”, NIP 5170413531, REGON  388098194 a Klientem, zawierana z wykorzystaniem serwisu internetowego Sklepu;
  16. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę Towaru. W zamówieniu po określeniu parametrów usługi przez Kupującego sklep w sposób automatyczny zamieści dodatkowe informacje dotyczące przyszłej umowy, w szczególności dotyczące ceny sprzedaży zasad płatności, zasad ponoszenia kosztów transportu towaru oraz terminu realizacji zamówienia.
  17. Złożenie zamówienia – podjęte przez Kupującego czynności techniczne polegające na zaakceptowaniu przez niego treści wygenerowanego zamówienia (powstałego w oparciu o określony przez Kupującego sposób wykonania usługi lub usług), rodzące skutki w postaci zawarcia umowy pomiędzy Sprzedawcą i Kupującym.
  18. Sprzedaż, Zawarcie umowy – wynikająca z procedury przyjęcia oferty lub złożenia zamówienia przez Kupującego czynność prawna regulowana treścią art. 535 – 581 Kodeksu cywilnego, a w przypadku gdy nabywcą jest konsument również treścią Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

§ 2

Informacje ogólne

  1. Przedmiotowy Regulamin określa sposób i warunki zawierania w ramach sklepu internetowego naanaawood.pl umów sprzedaży, wskazując jakie czynności techniczne prowadzą do jej zawarcia. Regulamin stworzony został na podstawie ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U., Nr 144, poz. 1204 ze zmianami) oraz w oparciu o Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwane dalej „Ogólnym Rozporządzeniem o Ochronie Danych Osobowych” lub „RODO”).
  2. Usługa korzystania ze sklepu polega na zapewnieniu dostępu do internetowego sklepu zorganizowanego w domenie https://naanaawood.pl/
  3. Podmiotem świadczącym usługi drogą elektroniczną polegające na zapewnieniu dostępu do sklepu, jest Sprzedawca.
  4. Administratorem danych osobowych jest Sprzedawca.
  5. Sprzedaż w ramach sklepu może odbywać się wyłącznie on-line poprzez stronę internetową https://naanaawood.pl/, na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie, 24h w ciągu doby przez 7 dni w tygodniu.
  6. Każde zamówienie, które ma być realizowane przez sklep z wybraną opcją transportu realizowaną przez firmę kurierską jest równoznaczne z jednorazowym pełnomocnictwem dla Sprzedawcy do zlecenia usługi firmie kurierskiej w imieniu Klienta składającego zamówienie.
  7. W naanaawood.pl możliwa jest przelewem (numer konta bankowego jest wskazany w potwierdzeniu zamówienia) oraz płatność w systemie Tpay obejmująca szybkie przelewy internetowe i płatności kartami kredytowymi.

§ 3

Cookies

  1. Sprzedawca informuje, iż podczas korzystania z usług naanaawood.pl w komputerze użytkownika instalowane są pliki typu “cookies”. Instalacja plików jest konieczna do prawidłowego świadczenia usługi.
  2. Przetwarzanie informacji o użytkownikach zawartych w plikach cookies odbywa się wyłącznie wówczas, gdy przeglądarka internetowa użytkownika zezwala na zapisywanie plików cookies, (co jest równoznaczne z wyrażeniem przez użytkownika zgody na gromadzenie takich informacji). Zgoda wyrażona na wykorzystywanie plików cookies może być w każdym czasie cofnięta lub zmodyfikowana. Cofnięcie zgody na wykorzystywanie plików cookies nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania z uwagi na istniejący uzasadniony interes Administratora.

§ 4

Użytkownicy

  1. Użytkownikami korzystającymi ze sklepu w charakterze Kupujących, mogą być wyłącznie osoby fizyczne, które ukończyły 18 lat i posiadają pełną zdolność do czynności prawnych, jak również osoby prawne oraz jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej mogące we własnym imieniu nabywać prawa i zaciągać zobowiązania. Kupujący korzystają z serwisu nieodpłatnie.
  2. Użytkownicy zobowiązani są przestrzegać treści niniejszego regulaminu.

§ 5

Rejestracja

  1. Użytkownik o którym mowa w § 4 ust. 1, chcąc skorzystać w pełni z usług serwisu powinien uprzednio dokonać Rejestracji. W wyniku pomyślnej Rejestracji dla Użytkownika zakładane jest Konto.
  2. Warunkiem dokonania Rejestracji jest akceptacja Regulaminu.
  3. Rejestracja następuje poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego znajdującego się pod adresem internetowym https://naanaawood.pl/moje-konto/, zgodnie z jego treścią. Minimalne dane jakie należy wskazać w celu dokonania Rejestracji oraz założenia Konta to podanie przez Użytkownika: posiadanego, istniejącego adresu poczty elektronicznej e-mail oraz wybranie własnego, unikalnego hasła za pomocą których Użytkownik będzie logował się do Konta. W wyniku poprawnego wprowadzenia ww. danych rejestracyjnych do formularza oraz wybraniu opcji ”zarejestruj się”, system serwisu (automatycznie) wysyła na podany przez Użytkownika podczas Rejestracji adres e-mail, wiadomość która zawiera dane o sposobie aktywacji konta.
  4. Użytkownik ustalając treść hasła powinien wziąć pod uwagę fakt, iż dla zwiększenia poziomu zabezpieczenia przed jego złamaniem, hasło powinno składać się z co najmniej 6 znaków w skład których powinna wchodzić przynajmniej jedna cyfra. Hasło stanowi informację poufną, do wyłącznej wiadomości Użytkownika. Użytkownik zobowiązany jest do ustanowienia hasła w sposób uniemożliwiający jego odgadnięcie przez osoby trzecie, a nadto nie powinien udostępniać treści login-u i hasła osobom trzecim. Użytkownik może zmienić ustalone uprzednio hasło poprzez złożenie takowej dyspozycji na swoim koncie.

§ 6

Konto

  1. Dostęp do Konta, Użytkownik otrzymuje dopiero po jego aktywacji. Aktywacja konta następuje poprzez potwierdzenie przez użytkownika rejestracji. Czynności techniczne prowadzące do aktywacji konta to „kliknięcie” na wskazany w wiadomości e-mail, link (hiperłącze) znajdujący się przy opcji „aktywuj konto”.
  2. Z chwilą potwierdzenia Rejestracji zgodnie z ust. 1 dochodzi do zawarcia umowy pomiędzy podmiotem rejestrowanym (Użytkownikiem) a Sprzedawcą na czas nieokreślony, której przedmiotem są usługi świadczone przez Sprzedawcę w ramach sklepu.
  3. W terminie 14 dni od zawarcia umowy, o której mowa w ust. 2, Użytkownik będący konsumentem w rozumieniu ustawy o prawach konsumenta może od niej odstąpić bez podania przyczyn poprzez złożenie stosownego oświadczenia w formie elektronicznej na adres kontakt@naanaawood.pl lub na piśmie na adres : Naanaa Wood ul. Podwisłocze 8/46 35-309 Rzeszów. Ponadto Użytkownik w każdej chwili może zrezygnować z świadczonych przez Sprzedawcę usług, poprzez likwidację posiadanego konta.
  4. Użytkownik, który chce złożyć oświadczenie o przyjęciu oferty, obowiązany jest, jeżeli posiada już konto uzupełnić go zgodnie ze stanem rzeczywistym o następujące dane kontaktowe: imię, nazwisko, adres oraz nr telefonu, a jeżeli nie posiada konta wprowadzić ww. dane do formularza zamówienia. Ponadto użytkownicy prowadzący działalność gospodarczą obowiązani są podać firmę pod jaką prowadzą działalność oraz posiadany nr NIP.
  5. Wskazane w pkt. 4 powyżej dane osobowe są niezbędne do zawarcia i wykonania umowy. Otrzymane od Kupującego dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora danych zgodnie z zasadami określonymi w polityce prywatności. Podanie dodatkowych danych jest dobrowolne i równoznaczne z wyrażeniem zgody na ich przetwarzanie przez Administratora danych w celu zawarcia lub wykonania umowy, przy czym Administrator danych ma prawo do ich usunięcia jeżeli uzna, że dane te nie są niezbędne do zawarcia lub wykonania umowy.
  6. Wprowadzone przez Użytkownika dane kontaktowe wskazują kto będzie nabywcą w wyniku przyjęcia oferty, a ponadto w razie wątpliwości, adres wskazany w danych kontaktowych stanowić będzie adres do doręczeń zakupionego towaru.
  7. Kupujący ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych, niepełnych lub nieaktualnych danych o których mowa w ust. 4.
  8. Kupującemu przysługuje prawo żądania od Administratora dostępu do danych osobowych Kupującego, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania zgodnie z zasadami określonymi w Polityce prywatności.
  9. Użytkownik bezwzględnie powinien zachować w tajemnicy login oraz hasło do Konta.
  10. Użytkownik nie może przenosić praw do konta na osoby trzecie.

§ 7

Wprowadzenie oraz przetwarzanie danych osobowych

  1. Przetwarzanie danych osobowych odbywa się zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, w tym w szczególności z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej „Ogólnym Rozporządzeniem o Ochronie Danych Osobowych” lub „RODO”) oraz przepisami krajowymi, w szczególności z Ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U. 2018 poz. 1000 z późn. zm.)
  2. Przetwarzanie danych osobowych odbywa się w oparciu o jedną z następujących podstaw prawnych:
    1. przetwarzanie danych osobowych jest niezbędne do wykonania umowy (świadczenia usługi drogą elektroniczną) lub podjęcia działań poprzedzających zawarcie umowy, w tym w szczególności w celu:
  • utworzenia i zarządzania Kontem;
  • obsługi i realizacji Zamówienia;
  • przeprowadzenia procesu płatności;
  • zapewnienia prawidłowego funkcjonowania i korzystania z serwisu;
  • rozliczenie usług świadczonych przez Sprzedawcę w ramach sklepu oraz Sprzedawcy;
  • obsługi zgłoszeń reklamacyjnych i zgłoszeń składanych za pomocą formularza kontaktowego;
  • nawiązania kontaktu w związku z realizacją umowy (świadczeniem usługi);
  1. przetwarzanie danych osobowych jest niezbędne do wypełnienia obowiązków podatkowych i księgowych ciążących na Administratorze danych;
  2. przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora danych lub przez stronę trzecią takich jak: archiwizacja danych i dokumentowanie dopełnienia obowiązków związanych z ochroną danych osobowych; obsługa zgłoszeń niezwiązanych bezpośrednio z wykonaniem umowy; zapewnienie bezpieczeństwa świadczonych usług; windykacja należności; dochodzenie roszczeń na drodze sądowej i w postępowaniach polubownych; (należy uzupełnić w zależności od stosowanych mechanizmów i praktyk np. marketingowych)
  3. przetwarzanie danych osobowych odbywa się na postawie zgody Użytkowników lub Klientów udzielonej w sposób dobrowolny i świadomy w odniesieniu do konkretnego celu przetwarzania danych wyraźnie i konkretnie wskazanego w treści tej zgody.
  4. Podanie jakichkolwiek danych osobowych przez Użytkowników jest dobrowolne. Jednakże podanie danych kontaktowych o których mowa w § 6 ust. 4 Regulaminu jest konieczne do zawarcia i wykonania umowy oraz uzyskania możliwości składania oświadczeń o przyjęciu oferty składanej przez Sprzedawcę w ramach serwisu.
  5. Dokonując rejestracji, Użytkownik może wyrazić zgodę na przechowywanie oraz przetwarzanie danych osobowych zawartych w formularzu rejestracyjnym oraz zgromadzonych w koncie, w celach marketingowych, informacyjnych oraz promocji towarów i firm, w tym w szczególności może wyrazić zgodę na otrzymywanie komunikatów lub informacji od Sprzedawcy lub innych podmiotów (za zgodą Sprzedawcy) w tym informacji dotyczących produktów lub usług Sprzedawcy oraz innych podmiotów (za zgodą Sprzedawcy).
    Zgoda na przetwarzanie danych dotyczy otrzymywania powyższych informacji lub komunikatów za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres wskazany przez Użytkownika podczas rejestracji.
  6. Każdy użytkownik ma prawo wglądu do swych danych, a także prawo ich poprawiania i żądania usunięcia. Z ww. uprawnień użytkownik może korzystać poprzez Konto lub zwrócić się korespondencyjnie na adres Sprzedawcy : Naanaa Wood ul. Podwisłocze 8/46, 35-309 Rzeszów
  7. Zgłoszenie przez Użytkownika wniosku o usunięcie przez Sprzedawcę danych podawanych w formularzu rejestracyjnym, w trybie wskazanym w ust. 2, powoduje iż dalsze świadczenie usług przez Sprzedawcę jest możliwe wyłącznie w ograniczonym zakresie. Usunięcie Konta jest nieodwracalne oraz skutkuje utratą dostępu Użytkownika do historii zamówień, rabatów i promocji. Użytkownik którego dane kontaktowe są niepełne, nie może korzystać z możliwości przyjęcia oferty sprzedaży towaru.

§ 8

Zasady ogólne zawierania umów

  1. Sprzedawca jako prowadzący sklep internetowy, umożliwia Użytkownikom zawieranie umów sprzedaży towarów na zasadach określonych w Regulaminie i w tym celu udostępnia Użytkownikom odpowiednie narzędzia systemowe.
  2. W ramach sklepu oferowane są do sprzedaży tablice manipulacyjne w różnych rozmiarach i kolorach oraz kostki manipulacyjne.
  3. Informacje o Towarach podane na stronach internetowych Sklepu, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego oraz umożliwiają Klientom zapoznanie się z główną charakterystyką Towarów przez złożeniem Zamówienia.
  4. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość zmiany, w dowolnej chwili, asortymentu oferowanych Towarów, bez uszczerbku dla Zamówień złożonych przez Kupującego.
  5. Produkty spełniają wymagania prawa polskiego. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za naruszenie prawa obowiązującego w innym niż Polska kraju, do którego produkt będzie dostarczony na żądanie Kupującego. Na kupującym spoczywa obowiązek weryfikacji w stosownych urzędach kraju, do którego zamierza produkty wywieźć lub przekazać, czy produkty, jakie zamierza zamówić, mogą być do tego kraju importowane.

§ 9

Oferta sprzedaży

  1. Oferta sprzedaży towarów jest to skierowana przez naanaawood.pl do wszystkich użytkowników serwisu wola zawarcia umowy sprzedaży określonego w niej towaru za określoną cenę, regulowana treścią art. 66-70 kodeksu cywilnego.
  2. Ponadto oferta może zawierać dodatkowe postanowienia dotyczące przyszłej umowy, w szczególności dotyczące zasad i terminów płatności, zasad ponoszenia kosztów transportu towaru oraz terminu realizacji zamówienia. Termin realizacji zamówienia liczony jest bez sobót, niedziel i świąt.
  3. Kupujący przed przyjęciem oferty powinien zwrócić szczególną uwagę na ustalone przez Sprzedawcę zasady płatności /przelew lub za pobraniem/ oraz zasady kto ponosi koszty transportu oraz termin realizacji zamówienia.
  4. Produkty dostępne w ofercie sklepu są wykonywane ręcznie. Towary oraz ich części są produktami przeznaczonymi dla dzieci powyżej 1 roku życia, mogą różnić się barwą, rozmiarem lub rodzajem elementów od tych przedstawionych w katalogu lub sklepie internetowym, w zależności od partii produkcyjnej.
  5. Akceptując niniejszy Regulamin Kupujący zobowiązuje się do zapewnienia dziecku nadzoru w czasie korzystania z Towarów. Informacje dotyczące zakupionego produktu, instrukcja obsługi (jeśli jest taka niezbędna) oraz wymagania dotyczące bezpieczeństwa użytkowania dla Kupującego dołączane są każdorazowo do przesyłki zawierającej produkt wraz z dowodem zakupu.
  6. Istnieje możliwość zlecenia Personalizacji tablicy średniej oraz dużej. Sprzedawca zastrzega, że kostka ani mini tablica nie podlega personalizacji. Personalizowane tablice nie podlegają zwrotowi. Sprzedający informuje, że zgodnie z treścią art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta konsumenckie prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do umów w której przedmiotem świadczenia jest między innymi rzecz wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. Sprzedawca nie odpowiada za błędne wpisanie tekstu będącego przedmiotem personalizacji (imienia dziecka).

§ 10

Zamówienie

  1. Użytkownik chcąc przyjąć określoną ofertę, w celu zapoznania się z szczegółami transakcji powinien wybrać opcję „Do Koszyka” w wyniku czego system sklepu w sposób automatyczny wygeneruje zamówienie. Celem zapoznania się z treścią wygenerowanego zamówienia należy wybrać opcję „Koszyk” lub „Idę do Kasy”.
  2. Zamówienie to informacja wskazująca Użytkownikowi jaka będzie treść umowy, zawartej w wyniku przyjęcia oferty.
  3. Klient ma możliwość uiszczenia ceny przelewem na numer konta bankowego, płatnością online przez system płatności Tpay.com lub za pobraniem. Kilent ponosi koszty związane z wybraniem konkretnej formy płatności. Powstałe w ten sposób koszty transakcji nie stanowią przychodu Sklepu i uzależnione są od cen wskazanych przez podmioty oferujące daną usługę oraz stanowią ich przychód. W przypadku konieczności poniesienia przez Sklep takich kosztów może on wezwać Klienta do dokonania stosownej dopłaty, od uiszczenia której uzależniona będzie realizacja zamówienia.
  4. Płatność przelewem bankowym winna zostać dokonana w terminie 7 dni od dnia złożenia Zamówienia. Jeżeli Klient nie dokona płatności za Zamówienie w terminie 14 dni od daty złożenia Zamówienia, Zamówienie zostanie przez Sprzedawcę anulowane. W powyższej sytuacji Klient otrzyma e-maila z informacją o anulowaniu Zamówienia. Niezależnie od powyższego Sklep ma prawo wstrzymać lub anulować realizację Zamówienia i/lub dostawy, niezależnie od rodzaju i stopnia zaawansowania realizacji, w przypadku braku zapłaty lub częściowej zapłaty należności przypadających od Kupującego, w przypadku incydentu związanego z płatnością, oszustwem lub próbą oszustwa w związku z korzystaniem ze Sklepu, także przy przyszłych Zamówieniach.
  5. Płatność za pośrednictwem systemu Tpay.com jest dokonywana na platformie Tpay.com. Po wybraniu Tpay.com jako formy płatności, Klient będzie przekierowany do strony Tpay.com. Bezpośrednio po dokonaniu płatności, Klient zostanie przekierowany z powrotem na stronę Sklepu internetowego.
  6. Przy płatności przy odbiorze zapłata ceny na ręce osoby doręczającej przesyłkę będzie warunkiem wydania przesyłki Kupującemu. Opcja płatności przy odbiorze może być stosowany tylko do Zamówień realizowanych na terenie Polski.
  7. Zamówienia realizowane poprzez sklep są przyjmowane w złotówkach. Jeśli klient chce złożyć zamówienie z płatnością w innej walucie powinien skontaktować się bezpośrednio ze Sprzedawcą.
  8. Dostarczony Towar pozostaje własnością Sprzedawcy do chwili całkowitej zapłaty.
  9. Na etapie zamówienia w zależności od rodzaju oferty, Użytkownik będzie miał możliwość wyboru sposobu płatności oraz uzyska informacje na temat kosztów transportu lub zasad ich ponoszenia.

§ 11

Przyjęcie oferty, Sprzedaż, Realizacja zamówienia

  1. Po podaniu przez Klienta niezbędnych danych, wyświetlone zostanie podsumowanie złożonego Zamówienia. Podsumowanie złożonego Zamówienia będzie zawierać informacje dotyczące: przedmiotu Zamówienia, jednostkowej oraz łącznej ceny zamawianych Towarów, kosztów dostawy, metody płatności, sposobu i czasu dostawy, który zawiera również czas wykonania zamówienia.
  2. Użytkownik który zapoznał się z treścią oferty oraz akceptuje warunki Zamówienia może przyjąć ofertę. Czynności techniczne prowadzące do przyjęcia oferty polegają na potwierdzeniu złożenia zamówienia – poprzez akceptację Regulaminu, podanie niezbędnych danych osobowych i „kliknięcie” na prawidłowo wypełnionym formularzu zamówienia, opcji „Złóż zamówienie”, w wyniku czego, na wskazany w formularzu rejestracyjnym lub Koncie – adres poczty elektronicznej – wysłana zostanie wiadomość e-mail, informująca Kupującego o dokonaniu przez niego określonego zamówienia. Kupujący na adres poczty elektronicznej otrzyma również linki, z których będzie mógł skorzystać w sytuacji kiedy będzie chciał anulować zamówienie lub dokonać zmiany w zamówieniu.
  3. W przypadku zamiaru nabycia większej ilości tego samego Towaru w ramach jednej transakcji Sklep zastrzega sobie prawo odmowy realizacji transakcji lub uzgodnienia indywidualnego czasu realizacji. O ograniczeniach ilościowych nabycia tego samego Towaru w ramach jednej transakcji Kupujący zostanie poinformowany niezwłocznie po złożeniu Zamówienia.
  4. W wyniku przyjęcia ofert przez Kupującego dochodzi do zawarcia pomiędzy stronami umowy sprzedaży, czyli czynności prawnej regulowanej treścią art. 535- 581 kodeksu cywilnego, a w przypadku gdy Kupującym jest konsument również treścią ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. Umowę traktuje się za zawartą z momentem otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, o której mowa powyżej w punkcie 2. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za błędnie podany przez Klienta adres poczty elektronicznej lub nieodebranie przesłanej e-mailem informacji o potwierdzeniu lub wysłaniu Zamówienia. W każdym przypadku złożenia Zamówienia przez Kupującego sprzedaż będzie uznana za definitywną.
  5. Dowód zakupu i zapłaty jest dołączany do zamówienia. Regularna dostawa Towarów jest ograniczona do obszaru Rzeczpospolitej Polskiej i dokonywana jest na adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.
  6. Akceptując regulamin klient zgadza się na wystawienie przez sprzedawcę faktury na dane odbiorcy wpisane przy składaniu zamówienia, jeżeli kupujący nie zastrzegł, że faktura ma być wystawiona na inne dane.
  7. Koszty dostawy są doliczane do ceny nabytych Towarów. Opcje dostawy mogą zostać zmienione przez Sklep w dowolnej chwili, przy czym forma dostawy zaakceptowana przez Kupującego w chwili składania zamówienia będzie wiążąca dla Kupującego. Dostawa zamówionych Towarów odbywa się przesyłką kurierską lub przesyłką kurierską pobraniową.
  8. Koszty dostawy zostaną wyszczególnione w czasie składania Zamówienia, a nadto dostępne są w zakładkach Dostawa i Płatności.
  9. Dostawa będzie realizowana na adres wskazany przez Klienta. Sklep zastrzega, że uprawnienia osób odbierających przesyłkę pod tym adresem nie będą badane. Jeżeli dostawa jest niemożliwa lub utrudniona ze względu na podanie niepoprawnego adresu lub adresu, który stał się niepoprawny lub ze względu na fakt, że dostawa nie została przyjęta pod tym adresem lub nie została tam niezwłocznie przyjęta – odpowiedzialność za to ponosi Klient.
  10. Termin realizacji dostawy wynosi od 3 do 5 dni roboczych licząc od dnia wysłania przez Klienta Zamówienia. Termin realizacji może zostać przedłużony, o czym mowa w ust. 3 powyżej. Dostawa produktu trwa minimum 2 dni robocze, a dokładny czas jest zależny od firmy kurierskiej. Za ewentualne opóźnienia ze strony kurierskiej, sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności.
  11. Drogą elektroniczną Strony mogą uzgodnić indywidualny czas realizacji zamówienia.
  12. Kupujący lub odbiorca Zamówienia powinien przy dostawie sprawdzić stan paczki i Towarów. W przypadku uszkodzenia, ubytku należy odmówić odbioru przesyłki i bezzwłocznie spisać protokół reklamacyjny, dostępny u kuriera, zawierający wszystkie zastrzeżenia odnośnie stwierdzonej nieprawidłowości w sposób jasny i szczegółowy i przesłać go na adres: Naanaa Wood ul.Podwisłocze 8/46 35-309 Rzeszów. Sprzedawca nie odpowiada za uszkodzenia towaru powstałe w transporcie.
  13. Przy przesyłce do Paczkomatu w przypadku stwierdzenia uszkodzenia, ubytku paczkę należy pozostawić w skrytce lub udać się do najbliższego punktu InPost w celu spisania protokołu szkody. Następnie należy niezwłocznie poinformować Sklep o zaistniałej sytuacji i opisać wszelkie nieprawidłowości w drodze mailowej na adres: kontakt@naanaawood.pl
  14. Na wyraźne życzenie Klienta możliwa jest dostawa Towarów do wszystkich krajów Unii Europejskiej oraz do krajów pozaeuropejskich. Szczegółowe zasady dostawy zostaną określone przez warunki świadczenia usług przewozowych stosowane przez kuriera lub pocztę. Klient ponosi wszelkie koszty związane z taką dostawą, w tym koszty cła i innych niezbędnych opłat. Koszt przesyłek zagranicznych do większości krajów UE znajduje się w zakładce Wysyłka.
  15. W celu wykonania umowy dane Kupującego mogą zostać przekazane:
  1. wskazanym przez Kupującego podmiotom obsługującym transakcje płatnicze w celu obciążenia karty kredytowej Kupującego lub dokonania płatności on-line. Przekazanie danych odbędzie się na podstawie umowy powierzenia danych zawartej pomiędzy Administratorem danych a wybranym podmiotem obsługującym transakcje płatnicze, na mocy której podmiot ten ta nie będzie przetwarzać tych danych w żadnym innym celu. Podanie tych danych jest obowiązkowe jeżeli Kupujący chce dokonać elektronicznej płatności za zakupione produkty.
  2. wskazanej przez Kupującego firmie spedycyjnej, która będzie odpowiedzialna za dostawę zamówionych produktów na adres podany podczas zakupu. Przekazanie danych odbędzie się na podstawie umowy powierzenia danych zawartej pomiędzy Administratorem danych a wybraną firmą spedycyjną, na mocy której firma ta nie będzie przetwarzać tych danych w żadnym innym celu. Jeśli Kupujący wybrał dostawę zamówienia przez którąś z firm spedycyjnych przekazanie danych jest niezbędne do sfinalizowania zamówienia.
  3. Administrator na etapie podsumowania zamówienia, przed jego złożeniem wskazuje Klientowi podmioty, którym jego dane osobowe zostaną przekazane w celu realizacji umowy, w przypadku wyboru przez Klienta odpowiedniej opcji płatności i/lub dostawy.

§ 12

Konsumenckie prawo odstąpienia od umowy

  1. Umowy sprzedaży zawierane przez Internet są umowami zawieranymi na odległość w myśl ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, z uwagi na co Kupującemu będącemu konsumentem, w przypadkach oraz na zasadach określonych ww. ustawą przysługuje prawo do odstąpienia od zawartej umowy sprzedaży, w terminie 14 dni od daty dostarczenia towaru bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
  2. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może być połączone z fizycznym zwrotem towaru. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od Umowy, Konsument ma obowiązek poinformować Sklep o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej Umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia. Do odstąpienia od umowy konsument może posłużyć się formularzem odstąpienia od umowy, dostępnym na stronie Sprzedawcy: https://naanaawood.pl/zwrot. W przypadku odstąpienia od umowy koszt zwrotu towaru ponosi Kupujący. W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedający zobowiązany jest zwrócić Kupującemu kwotę równą cenie zakupu zwracanego sprzętu oraz koszty dostarczenia rzeczy z tym zastrzeżeniem, że w przypadku, gdy konsument wybrał sposób dostarczenia inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę (Sprzedającego), przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
  3. Towar musi być zwrócony w stanie niezmienionym – nienoszącym śladów użytkowania i w oryginalnym opakowaniu firmowym. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zakupionego Towaru będące wynikiem korzystania z Towaru w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
  4. W przypadku odstąpienia od umowy, Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba, że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Płatności zostaną zwrócone przez sklep niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni roboczych od dnia, w którym Sklep został poinformowany o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej Umowy. Sklep może wstrzymać się ze zwrotem w/w kwoty do chwili otrzymania Towarów z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu ich odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Powyższy zapis nie dotyczy częściowego odstąpienia od Umowy w przypadku, w którym koszty dostarczenia towarów zostały pobrane ryczałtowo – w stałej kwocie i nie zależą od wielkości dostawy.

§ 13

Wyłączenie prawa odstąpienia od umowy

Prawo odstąpienia od umowy, o którym mowa w par 13 nie przysługuje Kupującemu w przypadkach o których mowa w art. 38 ww. ustawy z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, a w szczególności w przypadku:

  1. Umów o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni daną usługę za wyraźną zgodą Kupującego, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu  świadczenia przez Sprzedającego utraci on prawo odstąpienia od umowy.
  2. Umów, w których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprzefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Kupującego (np. zakupu towaru o właściwościach określonych przez Kupującego w złożonym przez niego zamówieniu) lub służąca zaspokojeniu zindywidualizowanych potrzeb Kupującego.
  3. zakupionych Towarów, które zostały rozpakowane po dostawie i które nie mogą być zwrócone ze względu na konieczność zapewnienia higieny i ochrony zdrowia. Kupujący jest informowany odnośnie braku możliwości odstąpienia od Umowy zakupu produktów, które zostały rozpakowane i których ponowne wprowadzenie do obrotu przez Sklep rodziłoby ryzyko w zakresie higieny i ochrony zdrowia Konsumentów.

§ 14

Informacje ogólne co do rękojmi i składania reklamacji sprzedawanego towaru

  1. Niezależnie od ustawowego prawa odstąpienia od umowy, w każdym przypadku Sprzedawca odpowiada względem Kupującego będącego konsumentem za wady fizyczne lub prawne towaru (rękojmia). Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem 24 miesięcy od dnia wydania produktu Klientowi i zgłoszona nie później niż przed upływem 12 miesięcy od jej wykrycia.
  2. Towary sprzedawane w ramach serwisu powinny być fabrycznie nowe, chyba że z treści oferty będzie wynikało inne zastrzeżenie.
  3. W przypadku jeśli zakupiony towar okaże się wadliwy – a w stosunku do towaru wystawiona została gwarancja – Konsument ma prawo skorzystać ze świadczeń gwarancyjnych bezpośrednio w serwisach wskazanych przez Gwaranta lub przeprowadzić procedurę reklamacyjną z tytułu Gwarancji za pośrednictwem Sprzedającego.
  4. Konsument ma prawo żądać obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy, chyba że sklep niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni produkt wadliwy na wolny od wad albo usunie wadę. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli był już wymieniony lub naprawiony albo sklep nie wymienił produktu na wolny od wad, ani tej wady nie usunął. Reklamacja z tytułu rękojmi rozpatrywana jest w terminie 14 dni od daty jej otrzymania. Jeżeli w ciągu 14 dni Sprzedający nie ustosunkuje się do żądań Klienta, oznacza to, iż uznał żądania za zasadne.
  5. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności z tytułu rękojmi za uszkodzenia towaru wynikające z winy Klienta lub powstałe na skutek zdarzeń losowych w trakcie użytkowania, takich jak zniszczenia mechaniczne, zarysowania, złamania, uszkodzenia poszczególnych elementów wynikające z niewłaściwego użytkowania lub z braku odpowiedniego/bezpośredniego nadzoru nad dzieckiem, itp.
  6. Reklamacja z tytułu rękojmi powinna być zgłoszona niezwłocznie, nie później niż w terminie wskazanym w ust. 1 powyżej, drogą elektroniczną na adres e-mail: kontakt@naanaawood.pl. Sprzedawca w ciągu 14 dni kalendarzowych ustosunkuje się do reklamacji Klienta z tytułu rękojmi i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania poprzez wysłanie informacji e-mail zwrotnej na adres, z którego wysłana została reklamacja. Reklamacja z tytułu rękojmi powinna zawierać dane osoby lub podmiotu składającego reklamację (imię i nazwisko lub pełna nazwa, dane kontaktowe), jak również wskazanie przyczyny reklamacji oraz treść żądania. W celu rozpatrzenia reklamacji z tytułu rękojmi, Klient powinien dostarczyć reklamowany produkt lub produkty i opisem reklamacji w sposób określony poniżej:
  1. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta Sklep niezwłocznie naprawi wadę, lub, jeśli nie będzie to możliwe – wymieni produkt.
  2. Sklep udziela 12 miesięcznej gwarancji na produkty. Termin gwarancji liczony jest od daty zakupu. Gwarancja obejmuje wady i uszkodzenia wynikające z winy producenta i ujawnione w trakcie normalnego użytkowania (zgodnego z zasadami bezpieczeństwa). W ramach gwarancji Sklep zapewni naprawę uszkodzonego/wadliwego produkt, a w przypadku braku możliwości jego naprawy – wymianę na nowy wolny od wad.
  3. Zgłoszenia należy dokonać na adres kontakt@naanaawood.pl dołączając dokumentację fotograficzną. W terminie do 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia, Klient otrzyma odpowiedź Sprzedawcy na zgłoszenie.
  4. Sklep zastrzega, że nie przyjmuje żadnych przesyłek wysłanych na jego koszt, bez jego uprzedniej pisemnej zgody.
  5. Sprzedawca podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i usunie w rozsądnym czasie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów. O wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Sklepu internetowego Klient zobowiązany jest powiadomić Sprzedawcę mailowo pod adresem kontakt@naanaawood.pl lub przy użyciu formularza kontaktowego. W zgłoszeniu Klient powinien podać swoje dane: imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu.

§ 15

Uprawnienia Sprzedawcy w ramach sklepu

  1. Sprzedawca może zawiesić na czas określony albo nieokreślony Konto Użytkownika w przypadku, gdy jego działania naruszają postanowienia Regulaminu, negatywnie wpływają na dobre imię sklepu lub w inny sposób mu szkodzą oraz gdy Sprzedawca uzna, że określone konto użytkownika wymaga dodatkowej weryfikacji danych.
  2. W przypadku zawieszenia Konta, Użytkownik nie ma możliwości zalogowania się do niego.
  3. Sprzedawca może odmówić Użytkownikowi ponownej rejestracji także wówczas, gdy Konto tego Użytkownika było zawieszone w przeszłości.
  4. Sprzedawca nie wyklucza czasowego zawieszenia świadczenia usługi dostępu do serwisu z przyczyn od Sprzedawcy niezależnych, ponadto zastrzega sobie prawo czasowego zawieszenia świadczenia ww. usługi w przypadku konieczności przeprowadzenia napraw lub konserwacji systemów obsługujących oraz w związku z koniecznością ich modernizacji lub rozbudowy, przy czym o zaistnieniu takiej konieczności decyduje wyłącznie Sprzedawca.
  5. Sprzedawca. zastrzega sobie prawo zaprzestania świadczenia usługi dostępu do serwisu bez podania przyczyny.

§ 16

Prawo właściwe i spory

Prawem właściwym dla umowy pomiędzy Użytkownikiem a, sklepem, której przedmiotem są usługi świadczone przez sklep na warunkach określonych w Regulaminie, jest prawo polskie. Wszelkie spory związane z usługami świadczonymi przez naanaawood.pl będą rozstrzygane przez właściwe miejscowo sądy w Rzeszowie, a w przypadku gdy stroną sporów będzie konsument przez właściwe miejscowo sądy powszechne zgodnie z zasadami ogólnymi kodeksu postępowania cywilnego.

§ 17

Ważność Regulaminu

Jeżeli którekolwiek postanowienie Regulaminu zostanie uznane prawomocnym orzeczeniem sądu za nieważne, pozostałe postanowienia pozostają w mocy.

§ 18

Wejście w życie, zmiany Regulaminu

  1. Regulamin znajduje się pod adresem internetowym https://naanaawood.pl/, z możliwością jego pobrania oraz przechowywania w formacie PDF.
  2. Regulamin wchodzi w życie z chwilą opublikowania na stronie https://naanaawood.pl/.
  3. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego Regulaminu w dowolnym czasie i bez konieczności podawania przyczyny, o czym Użytkownik zostanie poinformowany. Użytkownik ma prawo do złożenia sprzeciwu wobec zmiany regulaminu co równoznaczne będzie z rozwiązaniem umowy zawartej drogą elektroniczną. Ewentualne zmiany Regulaminu nie wpływają na zamówienia złożone przed wprowadzeniem tych zmian.
  4. Sklep zastrzega sobie prawo do rozwiązania umowy z Użytkownikiem bez podania przyczyny .Użytkownik uprawniony jest do rozwiązania umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną w każdym czasie, również bez podania przyczyny.
  5. W przypadku złożenia przez sklep oświadczenia o rozwiązaniu umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną, jak również przez Użytkownika lub też w przypadku, o którym mowa w ust. 3 powoduje natychmiastowe rozwiązanie umowy oraz uprawnia sklep do niezwłocznego usunięcia Konta i Profilu Użytkownika. Usunięcie Konta skutkuje utratą dostępu Użytkownika do historii zamówień, rabatów i promocji.
  6. Sklep oświadcza, iż zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian do funkcjonalności Serwisu w tym wprowadzenia nowych jego funkcjonalności.
X